Νέα καμπάνια επικοινωνίας από τη DUROSTICK

HDUROSTICK έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, από το ραδιόφωνο, νέα καμπάνια επικοινωνίας των προϊόντων της με μια προσέγγιση πιο χιουμοριστική, πιο φιλική, μια προσέγγιση που αντλεί έμπνευση από την καθημερινότητα όλων μας.

 

Πρωταγωνιστές της νέας αυτής ραδιοφωνικής καμπάνιας είναι ο «Προκόπης» (Τάκης Σπυριδάκης) και η «Φανή» (Τάνια Παλαιολόγου), ένα ζευγάρι που ζει στην Ελλάδα του σήμερα και έρχεται αντιμέτωπο με τις ανάγκες του σπιτιού του. Μέσα από μια χιουμοριστική ματιά, περασμένη στους διαλόγους του ζευγαριού, ο Προκόπης και η Φανή βρίσκουν λύσεις για το σπίτι τους με τη βοήθεια της DUROSTICK. Hπλήρης γκάμα των προϊόντων της (πάνω από 300 προϊόντα), η αξιοπιστία της και η εμπειρία της στα δομικά υλικά μέσα από 28 χρόνια επιτυχημένης πορείας «λύνουν τα χέρια» του ζευγαριού και τους παρέχουν λύσεις εύκολες, απλές και οικονομικές!

Η νέα αυτή καμπάνια στόχο έχει να κερδίσει το χαμόγελο των ακροατών, μεταφέροντας με αυτό τον τρόπο στο ακροατήριο του REAL FM (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και μέσα από τους σταθμούς αναμετάδοσης σε όλη την Ελλάδα) το μήνυμα ότι η λύση βρίσκεται δίπλα του, στο χρωματοπωλείο της περιοχής του, πάντα με την εγγύηση του ονόματος της DUROSTICK.