Διαβάζονται

mychroma1
14 Ιανουαρίου 2013
Χρώμα και Διακόσμηση
Η έξυπνη χρήση του χρώματος στις κάθετες επιφάνειες ενός σαλονιού είναι σε θέση να χαρίσει το δικό της δυναμισμό στο χώρο, ολοκληρώνοντας ευχάριστες ατμόσφαιρες, ιδανικές για όμορφες συζητήσεις με φίλ...
89300 Hits
Editor1
18 Ιανουαρίου 2014
Χρώμα και Διακόσμηση
Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας της διακόσμησης ενός επαγγελματικού χώρου, είναι η σωστή επιλογή των χρωμάτων του. Ένα χρώμα είναι σε θέση να «μιλήσει» με τον καλύτερο τρόπο όχι μόν...
32546 Hits
Editor
25 Νοεμβρίου 2016
Χρώμα και Διακόσμηση
Μια από τις πρώτες κινήσεις που πρέπει να κάνουμε στην περίπτωση της ανακαίνισης ενός σπιτιού είναι να επιλέξουμε το χρώμα που θα επενδύσει τον τοίχο πίσω από το τζάκι. Από αυτό το ξεκίνημα μπορούν να...
31157 Hits
Editor1
30 Ιανουαρίου 2013
Χρωματική Αντίστιξη
Το γκρι, το πράσινο και το κόκκινο είναι τρεις χρωματικές επιλογές που αν εφαρμοστούν σωστά, έχουν τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν στην κυριολεξία οποιοδήποτε χώρο. Το κάθε ένα απ' αυτά τα βασικά χρώμα...
31059 Hits
mychroma1
14 Ιανουαρίου 2013
Τεχνοτροπίες-Χρωματικές εφαρμογές
 Το Fusion είναι ένα φυσικό διακοσμητικό stucco με μεταλλικές ανταύγειες, ένα απόλυτα μοντέρνο εφέ που αναδεικνύει άψογα τα έπιπλα design, ένα διακοσμητικό χρώμα ικανό να μεταμορφώσει στην κυριολ...
30268 Hits
1 minute reading time (188 words)

Νέα καμπάνια επικοινωνίας από τη DUROSTICK

Νέα καμπάνια επικοινωνίας από τη DUROSTICK

HDUROSTICK έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, από το ραδιόφωνο, νέα καμπάνια επικοινωνίας των προϊόντων της με μια προσέγγιση πιο χιουμοριστική, πιο φιλική, μια προσέγγιση που αντλεί έμπνευση από την καθημερινότητα όλων μας.

 

Πρωταγωνιστές της νέας αυτής ραδιοφωνικής καμπάνιας είναι ο «Προκόπης» (Τάκης Σπυριδάκης) και η «Φανή» (Τάνια Παλαιολόγου), ένα ζευγάρι που ζει στην Ελλάδα του σήμερα και έρχεται αντιμέτωπο με τις ανάγκες του σπιτιού του. Μέσα από μια χιουμοριστική ματιά, περασμένη στους διαλόγους του ζευγαριού, ο Προκόπης και η Φανή βρίσκουν λύσεις για το σπίτι τους με τη βοήθεια της DUROSTICK. Hπλήρης γκάμα των προϊόντων της (πάνω από 300 προϊόντα), η αξιοπιστία της και η εμπειρία της στα δομικά υλικά μέσα από 28 χρόνια επιτυχημένης πορείας «λύνουν τα χέρια» του ζευγαριού και τους παρέχουν λύσεις εύκολες, απλές και οικονομικές!

Η νέα αυτή καμπάνια στόχο έχει να κερδίσει το χαμόγελο των ακροατών, μεταφέροντας με αυτό τον τρόπο στο ακροατήριο του REAL FM (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και μέσα από τους σταθμούς αναμετάδοσης σε όλη την Ελλάδα) το μήνυμα ότι η λύση βρίσκεται δίπλα του, στο χρωματοπωλείο της περιοχής του, πάντα με την εγγύηση του ονόματος της DUROSTICK.

Βαθύ κόκκινο, ανοιχτό μπέζ και μώβ.
Έξυπνα κτίρια γραφείων μέρος β΄.